İptal ve İade Koşullari


Satın Alınan Ürünün Hasarlı Çıkması Durumunda İzlenmesi Gereken Adımlar

Yeni satın aldığınız ürünün ambalajından hasarlı veya arızalı çıkması durumunda, ürün 30 gün içerisinde bildirilmesi koşuluyla “arızalı yeni ürün” statüsünde değerlendirilir.

İade veya değişim işleminin geçerli olabilmesi için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir:

  • Ürünün orijinal ambalajı bozulmamış olmalıdır.
  • Üzerindeki koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır.
  • Üründe çizik, kırık veya herhangi bir fiziksel hasar bulunmamalıdır.
  • Ürüne ait tüm standart aksesuarlar eksiksiz, hasarsız ve orijinal ambalajları ile birlikte gönderilmelidir.

Bu şartları sağlayan ürünle birlikte:

  • Ürünün orijinal faturası
  • Arıza bilgisini içeren açıklayıcı bir yazı

Best Teknoloji adresine gönderilmelidir.

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, sürecin değerlendirilmesi;

  • Değişim işlemlerinde stok durumuna,
  • İade işlemlerinde ise yetkili satış sorumlularının hazırlayacağı rapora bağlı olarak belirlenir.

Teslimat Anındaki Hasar Tespiti

Ürünün kargo teslimatı sırasında, paketin dış ambalajında hasar olup olmadığını kontrol etmeniz önem arz etmektedir. Hasar tespit edilmesi halinde ürünü teslim almamanız ve durumu derhal bildirmeniz gerekmektedir.

Bu gibi durumlarda, 0(212) 526 18 62 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.